رواية صغيره على قسوتي الفصل الثامن 8 بقلم سما احمد

رواية صغيره على قسوتي الفصل الثامن 8 بقلم سما احمد

 رواية صغيره على قسوتي الفصل الثامن 8 بقلم سما احمد


#صغيره_علي_قسوتي

#بقلمي_سماا_أحمد

البارت 8

اللهم صلي وسلم ع أشرف الخلق سيدنا ونبينا وحبيبنا محمد بسم الله نبدأ..♥

________________________________________________******

في الصباح

صحيت مليكه وهي حاسهةنفسها في حض"ن حد اتكسفت اوو لما شافت قد اي هي قريبه من مروان ..حاولت تفك نفسها منه بس معرفتش 

مليكه بكسوف:- مروان ....مروان

مروان:- امممم اي

مليكه بكسوف اكتر:- سيبني عاوزه اقوم ورايا مدرسه 

مروان:-هي الساعه كام 

مليكه:- 6 

مروان:- ماشي ما تقومي 

مليكه بكسوج وحرج اكبر:- سبني 

مروان بخبث:- ماشي 

سابها مروان وهي جريت علي الحمام اتوضت وخرجت 

مروان:- كل ده 

مليكه:- معلش 

مروان:- ولا يهمك

دخل مروان اخد شاور وهي صليت وادت فرضها ولبست الزي المدرسي بتاعها

خرج مروان وهوه عار""ي الصدر 

مليكه :- يلا علشان منت بتلف وتشوفه كده بتكسف وتغمض عينها 

مروان وهوه بيجفف شعره:-عشر دقايق واكون جهزت 

بيبص ليها بتلاقيها مغمضه عنيها استغرب بس اخد باله من شكله وعجبه اووووي كسوفها 

مروان:- انتي لي مغمضه عينك 

مليكه بحرج منه:- البس اواي طالع كده 

مروان:- عادي في اوضتي ومع مراتي فيها حاجه دي 

مليكه :- لا اه لا لا 

مروان بخبث:- اه ولا لأ

مليكه:- هتأخر 

مروان:- خلاص خلاص انا هلبس اهوو

دخل غرفه الروم ولبس بدله شيك لونها ازرق وصفق شعره ورش برفانه المميز وخرج 

مروان:-هاا يلاا

مليكه سرحت في جماله وقد اي هوه حلوة 

مروان :- هنخلص ولا هتفضلي متنحه ليا كتير

مليكه بحرج منه:- احم احم خلاص خلصت اهووو يلا

نزلوا مع بعض ل تحت في الصالون بتاع الفيله 

الحاج ناديه:- صباح الخير يولاد 

مروان ومليكه:- صباح الخير يا ماما وباسوا ايدها 

ناديه:- تعالوا افطروا 

مروان:-لا احنا متأخرين 

ناديه:- خدي دوول سندوتشاتك يا بنتي 

مليكه بحب ولانها كان نفسها يتعملها كده :- شكرا اووي يا ماما وحضنتها 

ناديه:- العفو ع ايه ياحببتي ده انتي بنتي 

خرجوا هما الاتنين مع بعض ركبوا العربيه بعد شويه وصلوا للمدرسة 

مروان:-خلي بالك من نفسك ومتكلميش اي ولد فاهمه

مليكه ب استغراب:-حاضر 

دخلت مليكه المدرسه وهي في طريقها قابلت جودي قبل الحصن ما تبدأ ب شويه 






جي عليها اسامه 

اسامه:-اي يا قمر مرنتش يعني 

مليكه ولانها معجبه بيه بكسوف:-اي اللي انت بتقوله ده 

اسامه ببتسامه:-عاوزك في موضوع لوحدينا 

مليكه ب تعجب:- ليه 

اسامه :- هتعرف بس تعالي 

مليكه :- ماشي 

جودي ب ديق منه:-انا طالعه قدامك

اسامه:- بصيي يا مليكه من اول مره شوفتك فيها وانا معجب بيكي اووووي والله عجبني احترامك طريقت لبسك انتي الوحيده اللي محجبه في المدرسه كلها عجبتني رقتك وطريقت كلامك

مليكه بكسوف ولانها اوى مره تبقي في الموقف ده:-انا مش عارفه اقولك اي 

اسامه وهي بجد عجبته مش تسليه زي ما قال:- انتي معاكي رقمي رني عليا وعاوز اسمع ردك اتفقنا 

مليكه :- انا همشي ورانا حصه 

اسامه ابتسم علي فعلتها ومشي وراها علشان معاهم حصه 

في نفس الوقت من الناحيه التانيه عند مروان دخل شركته ب هيبته الطاغيه وصل عند الاسانسير طلع الدور الاخير الدور بتاعه دخل مكتبه ب غرور

مروان:- ابعتيلي كل الثفقات لاني ناوي اسافر اسبوع باريس 

ماهي بدلع:- حاضر 

مكنش ليه مزاج ليها خلص كل شغله كان وقتها جي معاد خروج مليكه خلص شغله وسلمها المستندات والأوراق نزل تحت وركب عربيته في اقل من ربع ساعه كان وصل المدرسه ركبت معاه مليكه وهي بتضحك وتهزر معاه عكس قبل كده كده وصلوا البيت واتغدو ومحصلش اي جديد بليل 

مليكه وهي بتذاكر فضلت تفكر في اسامه عزمت انها ترن عليه طلعت رقمه من شنطتها ورنت عليه 

اسامه:- مين معايا 

مليكه بكسوف وخوف:- مش فكرني 

اسامه ببتسامه:-وافتكر صوتها مليكه صح 

مليكه:-اه صح 

اسامه:-عامله ايه 

مليكه:-الحمدلله بخير انت اخبارك ايه

اسامه:- بخير الحمدلله ،،،، برنك ده عليا كده انا عرفت الاجابه 

مليكه بكسوف:- قصدك ايه 

اسامه:- قصدي انا وانتي فهمينه بس كنت عاوز اعرف اي مشاعرك تجاهي 

مليكه بكسوف:- مش عارفه 

اسامه بضحكه ع توترها:- ازاي مش عارفه يعني انتي معجبه بيا ولا لأ 







مليكه بكسوف وتوتر:- هوه بص اول مره كلمتني فيها في الكافيه عجبتني اووي 

اسامه بضحكه:- ده انا بتعاكس بقااا

مليكه بكسوف:- مش قصدي والله 

اسامه:- عادي يا ملوكه ولو قصدك مفهاش حاجه 

مليكه فرحت لانه اول مره حد يدلعها بعد سيف:- شكرا 

اسامه ب استغراب :- علي ايه 

مليكه بكسوف:- علي علي ملوكه 

اسامه بضحكه وعرف انه فعلا اول راجل في حياتها:- ماشي يا استاذه ملوكه 

مليكه:- ماشي 

اسامه:-كنتي بتعملي اي قبل ما تاني عليا

مليكه:- كنت بذاكر 

اسامه:-شد حيلك عاوزه دكتوره كبيره 

مليكه بضحكه:-حاضر أن شاءالله 

في نفس الوقت اللي بتتكلم معا اسامه فيه وبتهزر دخل فيه مروان 

مروان:- بتكلمي مينن

مليكه ب خضه وخوف:،،،،،،،،،،،،،،،،،

استووووووووب 


#Šamaa_


           الفصل التاسع من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×